Meriahnya RAYA 2015

Raya dah abis baru sempat nak story-mory about raya, so kira "BALINGBELAKANG" la ye.

Alhamdullillah setelah sebulan berpuasa (iye ke awak puasa sebulan? ihihi), maka anak bulan pun menjelma menandakan hari raya telah tiba.

My Family
Kita as a parents ni xde la excited benau nak raya, fenin kepala ada la, nak menyediakan  keperluan anak2 kita. Mau tak pening weeiii, beli apa pun kena add cost for GST. Tapi melihat anak2 gembira seperti satu kepuasan pada saya. Syukur, saya masih mampu tersenyum dan merasa nikmat bahagia di samping suami dan anak2.
So, biar gambar berbicara.
Bersama abah, mak dan adik ipar
Bersama keluarga sebelah suami,
Sebahagian cucu2 atuk Jumari
Ni cerita hari raya pertama. Pukul 7 ptg baru stop beraya, tu pun pasal anak masing2 dah buat perangai.

Nana with her Acik @ Acik Ain


Ni cerita hari raya kedua plak. Keluarga mentua bawak beraya ke rumah sedara-mara kat sawah sempadan Tanjung Karang plak,
Macam biasa...yg excited kan budak2 je dan orang2 bujang ni.

Sila abaikan gadis ayu di hujung itu, main focus di situ adalah lembu.
Arif with Acik Farid .





Di halaman rumah kampung saya
Last destination untuk hari raya kedua, mereka semua beraya di rumah saya. Maksudnya saya dah balik kampung...Yeay..

Ok...to be continue...

Ikuti sambungan meriahnya RAYA 2015-part 2.


Share on Google Plus

About Unknown

This is a short description in the author block about the author. You edit it by entering text in the "Biographical Info" field in the user admin panel.
    Blogger Comment

0 comments:

Post a Comment