Kebaikan OMEGA untuk SEMUA PERINGKAT UMUR


Memang cun sangat la bulan ni bila promo Omega. Kebetulan pulak omega kat rumah tu dah tinggal beberapa biji je, 1 botol Omega makan anak beranak tau. Dari dewasa sampai la yang baby, yang baby tu dapat khasiat Omega daripada susu mama dia la. Ihihi.

Korang ada makan Omega tak? Omega Shaklee ni antara minyak ikan yang terbaik tau.
Meh tengok apa gejala kekurangan nutrisi zat Omega-3

Antara gejala kekurangan nutrisi zat Omega-3 adalah:
 >> mudah lupa..lemah daya ingatan
 >> masalah jantung, kadar kolestrol jahat tinggi (sbb kolestrol ni ada dua .. jahat dan baik..hihi)
 >> masalah kesuburan
 >> kulit kering, pudar, tak berseri, eczema
 >> mudah letih
 >> tahap imuniti rendah, mudah demam, batuk, asma
 >> tekanan perasaan tak terkawal
 >> peredaran darah tak lancar

Oh!!  banyaknya, tak sangguppp..
 Mana nak cari ikan salmon petang2  ni hakak ooi (ikan salmon kaya dgn Omega 3)
 Takpe2.....kite telan 3 biji suplemen terbaik dunia OMEGA GUARD
Setel..ihihihi


Meh tengok siapa yang perlukan Omega ni :-

SIAPA YANG PERLU AMBIL OMEGA GUARD?
✅ Nak kuruskan badan
✅ Penghidap asma
✅ Gout
✅ Batuk berkahak & selsema
✅ Tingkatkan daya tumpuan & menajamkan otak
✅ Sakit sendi
✅ Migrain
✅ Kebas kaki & tangan 
✅ Eczema
✅ Alergic
✅ Resdung
✅ Penghidap sakit jantung
✅ Penghidap darah tinggi
✅ Penghidap kanser

Eh!! siapa kata kalau takde masalah seperti kat atas tu tak perlu ambil Omega.
Omega sangat perlu untuk semua peringkat umur.


A. UNTUK WARGA EMAS
*************************

1. Mengurangkan risiko alzhimier
2. Kesihatan jantung
3. Menurunkan paras kholesterol tinggi
4. Mengurangkan bengkak pada sendi (Rheumatoid arthritis)
5. Membantu Meningkatkan ketumpatan tulang (bone density)

B. UNTUK LELAKI
******************
1.EPA di dalam Omega dapat mencegah daripada pembekuan darah dan mencegah stroke dan salur darah tersumbat
2.Membantu mengurangkan risiko penyakit kanser prostat
3.Membantu mengawal tahap kolesterol yang berlebihan
4.Omega yang mengandungi EPA & DHA sangat baik untuk jantung
5.Membantu menstabilkan tekanan darah

C. UNTUK WANITA
******************

1. Ia membantu menstabilkan protein di dalam kulit bagi memastikan kulit tetap anjal - Amat sesuai untuk mereka yang mempunyai masalah jerawat,parut jerawat dan ruang pori terbuka
2. Minyak ikan membantu mengurangkan risiko keguguran berulang
3. terkenal dengan ciri-ciri anti-radangnya yang membantu melegakan sakit ketika haid
4. Mengurangkan risiko kanser kolon
5. membantu dalam menambahkan tahap kalsium dan meningkatkan kepadatan tulang.
6.merendahkan risiko kanser payudara.

D. UNTUK KANAK-KANAK
*************************

1. Membantu perkembangan otak anak2 dgn DHA dan EPA
2. Membantu mengurangkan keradangan kulit akibat masalah eczema
3. Membantu mengurangkan risiko serangan asthma
4. Menguatkan antibodi
5. Meningkatkan daya tumpuan / FOKUS belajar anak anak

E. UNTUK IBU HAMIL & MENYUSU
*********************************

1. Membantu Perkembangan otak dan mata bay,i
2. Membantu mengurangkan risiko kelahiran bayi pra_matang
3.mengurangkan risiko alergi kepada bayi selepas lahir
4.mengurangkan risiko kemurungan selepas bersalin
5. Meningkatkan pertahanan badan.


Promo #OMEGA GUARD OCT 2016
Buy 2 LESS 5 % 
Buy 6 free 1

Hubungi dengan segera.
Elly 0123931629 (Whatsapp for fast reply)

Share on Google Plus

About Norsyahili Solahuddin

This is a short description in the author block about the author. You edit it by entering text in the "Biographical Info" field in the user admin panel.
    Blogger Comment

0 comments:

Post a Comment