SHAKLEE - Sentiasa Selamat, Berkesan dan Mesra Alam.


Selama lebih 50 tahun, masih belum ada syarikat lain yang mampu  melakukan seperti Shaklee - membuat produk yang semula jadi selamat dan terbukti berkesan.

Misi Shaklee adalah untuk menyediakan kehidupan yang lebih sihat untuk semua orang dan kehidupan yang lebih baik untuk sesiapa sahaja. Produk semula jadi yang  dihasilkan membuat produk semula jadi yang begitu luar biasa, anda hanya perlu memberitahu rakan-rakan anda. Setiap produk yang masuk ke dalam setiap botol Shaklee direka untuk meningkatkan kesihatan, bekerja tanpa kompromi, dan selamat  di planet ini.

Apabila anda memilih Shaklee , anda akan tahu tiga perkara adalah benar. Ia SENTIASA SELAMAT. Ia SENTIASA BERFUNGSI. Dan ia SENTIASA MESRA ALAM.


Shaklee menjalankan paling kurang 250 kali ujian ke atas setiap produk sebelum dikeluarkan.

Di Malaysia dan beberapa negara lain, peraturan untuk mengeluarkan sebarang produk kesihatan tidak begitu ketat. Seperti apa yang kita lihat, bermacam-macam produk kesihatan yang tumbuh bak cendawan berlambak di pasaran. Kita sebagai pengguna pasti mahukan yang terbaik bukan, setuju tak?
Bukanlah maksud saya untuk menuding jari kepada pihak pengurusan di Malaysia, tetapi pastikan kualiti yang terbaik di hasilkan bukan sekadar mengaut untung semata.

Pihak Shaklee telah menjalankan pelbagai kajian walaupun ianya BUKAN KEHENDAK INDUSTRI. TAPI IA ADALAH ATAS KESEDARAN BAHAWA SEMUA MANUSIA PATUT MAKAN UNTUK SIHAT, BUKAN MAKIN MAKAN, MAKIN SAKIT.

*pemakanan sekarang banyak mudarat dari manfaat kalau tak dipilih-pilih.



Share on Google Plus

About Unknown

This is a short description in the author block about the author. You edit it by entering text in the "Biographical Info" field in the user admin panel.
    Blogger Comment

0 comments:

Post a Comment