Kenapa Anda Perlu Detox.

Anda sering keletihan, lesu tidak bertenaga?
Cepat sangat jadi pelupa.
Cepat bosan dan kurang daya tumpuan.
Tidur sering terganggu pula tu.
Lagi parah, nak membuang sembelit pulak.
Kulit pun lesu, jerawat merata-rata
Kuku dan rambut rapuh sangat.
Sakit kepala asyik menyerang

Aduhh! Biasakah anda mengalami simptom sebegini?

TAHUKAH ANDA? Itu petanda bahawa badan kita dipenuhi dengan toksin.

Bahaya ke tak?

Tentulah bahaya. Jika dibiarkan berlarutan. Macam-macam penyakit datang menyerang.

Dah tu, bagaimana nak mengatasinya?
Terus baca tau...sebab saya tau korang mesti dah gabra sebab simptom-simptom kat atas tu ada pada diri anda kaaan.Ihihihi.

Sebelum tu akak nak tanya, korang tau dak kenapa kita kena detox??
1. Banyak racun perosak yang terdapat dalam makanan kita sebenarnya.
- Contoh, korang kalau pegi beli sayur pun pasti nak cari sayur yang cantik, bersih bagaikan. Agak-agaknya korang amik tak sayur dedaun yg berlubang macam kena makan ulat..Tak mau kaaan.

2.Banyak toksin terkumpul dalam badan.

3.Pencemaran yang berlaku dalam udara persekitaran kita.
- Contoh paling senang, asap rokok. Kita ni dok sedut la udara-udara tak sihat tu, mana badan nak sihat kaan.


Ok ok, mari saya bantu. Jom DETOX dengan Supplement Shaklee.

Selepas 4-6 jam anda akan rasa:
- Badan terasa ringan kerana awal-awal pagi pasti sudah membuang.
Selepas 1-2 hari:
- Sakit kepala mula berkurangan ataupun terus hilang
Selepas 1-2 minggu:
- Perut yang membusung kembali kempis
- Lebih bertenaga dan ada fokus
- Kurang mengidam makanan bergula
Selepas 4 minggu:
- Kulit wajah lebih segar dan berseri
- Rasa lebih cergas dan bertenaga
- Rasa lebih bersemangat dan bermotivasi
.
Namun, perlu diingat ya. Kesan berbeza-beza mengikut tahap kesihatan setiap individu.
.
Jadi, tunggu apa lagi?
.
Jangan biarkan diri anda diselubungi TOKSIN!

Hubungi,
Elly 012-3931629
untuk saya bantu anda. (Whatsapp for fast reply)
COD Kapar, Meru, Klang, Shah Alam Penghantaran Pos Seluruh Malaysia, Brunei, Indonesia

.
‪#‎Zi2M‬
‪#‎ShakleeEffectZi2M‬
#mamaelleCoPe


Share on Google Plus

About Norsyahili Solahuddin

This is a short description in the author block about the author. You edit it by entering text in the "Biographical Info" field in the user admin panel.
    Blogger Comment

0 comments:

Post a Comment