Set Skin Care NUTRIWHITE SHAKLEE




Kalau namanya perempuan, teruja sangat bab-bab penjagaan kulit ni. Saya sendiri pantang tengok iklan produk baru mesti nak cuba. Tapi sejak kenal Shaklee ni kurang la sket rasa keterujaan dengan iklan-iklan yang mempersonakan tu. Sebab saya tau Shaklee ada set penjagaan kulit yang terbaik.

Eh! Shaklee pun ada produk penjagaan kulit ke? Haaa...pasti ramai yang menyangka Shaklee ni cuma ada supplemen je kann. Ada tau....., Shaklee pun ada set penjagaan kulit. Set penjagaan kulit Nutriwhite Shaklee ini sangat berbaloi-baloi. Ianya tahan lama dan sangat-sangat menjimatkan.

Yang paling seronok, bila ada pengguna yang berikan feedback mengatakan Nutriwhite ni setanding dengan jenama mahal produk terkenal. Malah ada yang kata, jauh lebih hebat kesannya dari jenama lain yang jauh lebih mahal. WOW!!! Teruja tak?

Meh nak cerita sket,

TAHUKAH ANDA Set Kecantikan NutriWhite Shaklee dihasilkan selepas kajian bersama selama tiga tahun di antara Saintis Jepun dan Amerika. Hasil dari kajian mereka telah memilih 16 bahan semulajadi terbaik untuk menjadi bahan utama di dalam set NutriWhite ini.


Antara kelebihan dan kesan penggunaan Nutriwhite :

  • Membantu mengawal keradangan kulit.
  • Pengurangan tompokan pada kulit.
  • Memberi kelegaan pada kulit.
  • Kulit semakin cerah dan menyelesaikan masalah pigmentasi.
  • Melembapkan kulit dan memelihara kulit dari rosak.
  • Menegangkan dan menyegarkan kulit wajah.

Nutriwhite bertindak dengan 5 cara iaitu :


Mencegah – Melindungi kulit secara aktif daripada sinar UV, cahaya matahari, dan alam sekitar (yang mana dapat menggelapkan kulit)

Mengurangkan – Mengurangkan penghasilan melanin yang menyebabkan kulit gelap dan kusam. Hasilnya :-

  • Kulit lebih cerah dan berseri.
  • Mengurangkan warna kulit yang tidak sekata.
  • Dengan  penggunaan yang berterusan menjadikan kulit wajah kelihatan lebih sempurna.
Menyekat – Menyekat pemindahan pigmen hitam daripada dasar sel kulit ke lapisan atas untuk mencegah kemunculan tompok hitam.

Mencerah – Mencerahkan warna melanin yang sedia ada serta tompok hitam. Juga menyerlahkan warna kulit secara keseluruhan.

Memperbaharui – Menanggalkan sel-sel kulit mati yang menyebabkan liang kulit tersumbat sekaligus menjadikan kulit lebih cerah dan berseri.


Antara review yang kami terima dari mereka yang dah mencuba. Buat saya pun teruja sama.

"Kulit makin cerah, sekata dan tidak berminyak lagi lepas gunakan NutriWhite shaklee"
"Muka rasa lebih bersih dan jimatttt! Tahan sehingga 6-8 bulan.."
"Kulit rasa moist dari sebelum ini, kulit tak lagi kering!"
"Selepas 2 minggu kulit lembut macam baby""
"Setaraf SK-II ok"




Mungkin anda seorang sahaja yang belum lagi cuba.
Tak kan biarkan mereka sahaja rasa bahagia dan jelita.

Anda juga layak untuk turut sama merasainya. 

Elly (1081781)
012-3931629 (Whatsapp for fast reply) 
COD Kapar, Meru, Klang, Shah Alam Penghantaran Pos Seluruh Malaysia, Brunei, Indonesia



‪#‎Zi2M‬
‪#‎ShakleeEffectZi2M‬
#mamaelleCoPE












Share on Google Plus

About Norsyahili Solahuddin

This is a short description in the author block about the author. You edit it by entering text in the "Biographical Info" field in the user admin panel.
    Blogger Comment

0 comments:

Post a Comment